Hét spirituele jaaroverzicht voor 2015

spirituele groei

MINDFUL MONDAY – Afgelopen week kreeg ik een ‘kosmisch weerbericht’ in mijn inbox. Astrologe en coach Yvonne Weeber stelt hierin een uitgebreid spiritueel jaaroverzicht op. Wat voor jaar was 2014 en wat staat ons in 2015 allemaal te wachten? Ik was erg verbaasd over haar beschrijvingen over afgelopen jaar – precies waar ik allemaal doorheen ben gegaan! En ik zal zeker niet de enige zijn…. Ook werd ik erg blij van de spirituele voorspellingen voor 2015.

Afgelopen periode was pittig, schrijft Yvonne. Een periode van grote vermoeidheid, beetje grieperig gevoel en tegelijkertijd heel veel informatie en allerlei gedachten die niet stilstaan.

Heel erg herkenbaar! Ik kwam maar niet tot rust, afgelopen weken. Hopelijk komt hier komende tijd weer verandering in.

Vervolgens schrijft Yvonne dit:

“2014 was in de Numerologie een 7 jaar, een jaar van bezinning, naar binnen keren, het verleden nog een keer bezien en loslaten. Je schaduwkanten belichten en daarin de schoonheid en de wijsheid ontdekken. Dualiteit overstijgen en je eigen pad gaan bewandelen.”

“2015 is een 8 jaar, een totaal andere energie die nu al voelbaar is. 8 is een karmisch getal, oogsten wat je gezaaid hebt. Het getal van manifestatie en kracht. Wanneer we ons innerlijk werk gedaan hebben en kunnen accepteren dat wat is wat is, kunnen we werk gaan verrichten en onze ambitie vormgeven.”

“2015 wordt het jaar van manifestatie. Heb jij je innerlijk werk gedaan, dan kunnen er kansen naar je toe komen. Daar moet je natuurlijk wel naar handelen. Grijp je kans! De kosmos heeft wellicht hele andere plannen voor jou dan je zelf ooit gedacht had. Durf je plannen en je vormen los te laten en het te laten gebeuren. Durf te ontvangen en mee te gaan in de flow. Het wordt een jaar met enorme kansen om je plek in te nemen in het grote geheel. Vanuit heelheid en onvoorwaardelijke liefde.”

2015 wordt ook het jaar van ontmaskeren. Het gaat over echt Zijn, authentiek durven zijn, vanuit je essentie, je hart leven. Laat het verzet los, tegen dat wat er is, adviseert Yvonne. Dan leef je helemaal in het nu. Dan leef je vanuit je hart. Wanneer je afgestemd blijft op het hart en op geven, dan zal het geluk jou vinden.

Dat lijkt me nou een perfecte quote om het nieuwe jaar mee in te luiden:

spirituele sites, mooie quotes, inspirerende quotes

Hier kun je trouwens de hele voorspelling lezen voor 2015. Er staan ook erg interessante dingen in over volwassen worden in de Liefde.

Fijne maandag!

(Bron foto klavertje vier. Bron vogels).

7 gedachten over “Hét spirituele jaaroverzicht voor 2015

1. Jeetje wat apart zeg. Toen ik deze tekst doorlas had ik echt zoiets van ja dat klopt & dat klopt & dat ook…
    Hoe bijzonder. Ik hoop dat 2015 echt mijn jaar wordt. Ik ga er helemaal voor. Heb in 2014 met behulp van een psycholoog een groot aantal dingen los kunnen laten van het verleden & hoop dat ik in 2015 mijn eigen pad kan gaan bewandelen samen met mijn lieve vrienden en wie weet een leuke vriend.

Ik kijk in ieder geval heel erg uit naar het komende jaar!

• Ja, bijzonder he?! Voor mij was het ook erg herkenbaar. Wat ontzettend goed dat je zoveel innerlijk werk hebt gedaan in 2014. Daar ga je zeker de vruchten van plukken! Ik wens je een sprankelend 2015. Liefs,

2. Prachtig om te lezen !Veel Herkenning bij velen denk ik,sta ook op dat enge maar prachtige punt om in t diepe te duiken,dit geeft me kracht en lieke de allerbeste wensen voor 2015!HarteGroet Jacqueline